2013年3月19日星期二

豆丁遊華盛頓D.C.(動物篇)


豆丁繼續為大家送上D.C.遊記~~~~~

在街上遇到松鼠不奇怪,奇怪的是,這裏的松鼠會朝着人走過去!(加拿大Hamilton的松鼠都怕人,見人即躲,所以我們都很驚訝!﹣﹣拉太很怕動物的=w=




走到好近好近!!!!!


最後竟然抓着我們朋友的褲啊!!!!!!!!!!!@O@ 連朋友也嚇了一跳!!!





肚子餓,我們到了一個戶外小吃亭買東西吃~ 風景優美~~~~~



發現美麗但高傲的雀鳥~=O=



食物來了~(記住留意下篇 美食篇 啊!)



小鳥也來了~ 嘩~~~ 真可愛~



然後,愈來愈多、愈來愈多、愈來愈多...... 四面的桌、椅、欄杆都是牠們的兄弟><
來了超過二十隻(肯定)!把我們包圍了!


也有開始在地上走,走近我們><

小食亭的職員走出來,坐在遠處,叫我們要小心。

拉太拿起第一條薯條,準備要吃,有一隻鳥從她手上搶過薯條!!!!!!!!!!!!

太嚇人了!我們連忙搬去小食亭的另一邊吃。過了一會兒,
鳥又愈來愈多,我們只好把所有東西都塞進口,匆匆忙忙地走了><

這些鳥和松鼠都是被人餵慣,愛上了人類給牠們的垃圾食物(junk food)。
這些食物對牠們無益,而且餵飼牠們會使牠們逐漸失去覓食能力。
由於人類胡亂餵飼動物,有些可愛的小動物已變成恐怖的劫匪,到處搶遊人食物。
豆丁想起了1963年Alfred Hitchcock的電影The Birds,人類被大批鳥攻擊,
會不會有日也是如此?(哈哈=w=,誇張了?但願如此@@)
有時候,看似是環境在欺負人,其實人類早已欺負了環境=_=
20130318-earth

拉太那天起,凡見到鳥,就極其慌張""。

例如,湖邊會有這種大大鳥:
牠們和藹可親,只是偶然發出很大的怪聲,拉太看見牠們,都會快步逃離現場。






喜歡真動物的朋友,不妨到National Zoo(國家動物園)逛逛(免費)。

更喜歡安全觀賞動物的,可以到Natural History Museum(自然歷史博物館)。





找到Australian Stick Insect(澳洲枝子蟲)沒有?


館內有很多骨頭和牙@@(以下是牙=v=)



藏在amber(琥珀)中的蝴蝶:



Natural History Museum 有一部分介紹D.C.的鳥。正好,通輯搶我們薯條的壞雀!!!
哈哈!找到了!牠叫做 European Starling,冬天的時候愛聚在D.C. =O=




最後,大家認識這動物嗎?記得留意下一篇 DC美食篇 啊!


>> 閱讀其他D.C.遊記

>> 繼續閱讀《豆丁遊世界

>> 你可能喜歡:
        *《30張照片概觀卡城
        *《零消費@主題樂園之都Orlando
        *《加拿大的「愛一世」節
        *《被洋化的蘿蔔糕
        *《洗衣記

25 則留言:

  1. 嘩!!好正呀^0^ 我好中意動物,好想去玩呀!
    [版主回覆03/21/2013 03:52:59]haha"" 咁DC好啱你啊~

    回覆刪除
  2. 這自然歷史博物館好值得去看的!
    [版主回覆03/21/2013 03:53:34]係呀,不過好大,我都係匆匆地看@@

    回覆刪除
  3. 我的名字叫悲傷2013年3月17日 下午8:35

    松鼠好可愛
    [版主回覆03/21/2013 03:54:08]個樣係~~~""

    回覆刪除
  4. 愛小櫻同盟會2013年3月17日 下午8:43

    遇到松鼠不奇怪
    在香港看到就怪
    [版主回覆03/21/2013 03:54:42]見到係唔怪,不過走去人度想要野食就怪囉@@

    回覆刪除
  5. 我都好怕雀@__@
    但沒有豆丁圖有點可惜v__v
    [版主回覆03/21/2013 04:04:16]謝謝MAYMAY支持豆丁圖^^~~~~
    (呢度D雀仲要唔怕人,真係幾恐怖嫁@@)

    回覆刪除
  6. 噢!地利 Oh!tria2013年3月18日 上午6:13

    European Starling咁鬼狼架.
    [版主回覆03/21/2013 04:07:20]是啊!

    回覆刪除
  7. 蕙食廚房 - Cat's kitchen2013年3月18日 上午8:56

    上次我老公係海邊食pizza都畀雀仔搶走
    [版主回覆03/21/2013 04:08:21]下!!!!!!!!!PIZZA都搶!!!!!!!!!隻雀仔唔會食滯咩><|||

    回覆刪除
  8. 當然有留意豆丁圖!
    拉太要小心雀鳥,可能有病毒!
    [版主回覆03/21/2013 04:16:37]謝謝cherish留意豆丁圖﹠關心^^~~

    回覆刪除
  9. 哈哈,本來小禺正想話被雀仔包圍好開心...
    雀仔竟然搶食,雀多勢眾都幾恐佈~~~ (想起驚慄電影the Birds情節)
    [版主回覆03/21/2013 04:17:34]宜家先得閒睇留言添=_=
    我地都係諗到呢套The Birds,所以驚呀!~~~~~(心有靈犀^^)

    回覆刪除
  10. 惡死雀仔就似香港的馬騮一樣, 都讓途人餵食而變成惡霸~~
    [版主回覆03/21/2013 04:21:46]是啊!因為人胡亂餵飼牠們,牠們逐漸失去覓食能力><... ﹠對人造成危險~~~^^""

    回覆刪除
  11. 我星期六都係荔枝角公園影到隻松鼠呀!!
    [版主回覆03/25/2013 11:19:48]好似好可愛呀~~~~~~
    [Jaycee C回覆03/21/2013 09:01:44]係呀!!松樹一直爬到樹頂,仲比隻雀仔“蝦”!!隻雀仔係咁趕佢走...都幾好笑!
    [版主回覆03/21/2013 04:30:19]香港D松鼠應該都係怕人嫁wor,你影到咁叻!!!!!
    我平時見到個影咋~哈哈~~~~

    回覆刪除
  12. so nice ~~~~ ^0^
    [版主回覆03/21/2013 04:32:26]小動物可愛吧^^~

    回覆刪除
  13. 真的很少見松鼠.
    [版主回覆03/21/2013 04:32:24]因為佢地通常都好怕人,走得好快嫁~^^

    回覆刪除
  14. 我從不想到香港會和松鼠掛鈎....直至這幾年才發現住所附近原來經常有松鼠出沒...也看過兩三次。
    [版主回覆03/21/2013 04:33:31]佢地其實好似老鼠咁=O=""

    回覆刪除
  15. 我上了台灣的合歡山,都有拿餅餵雀~~~~ 吾,下次都係唔好亂餵動物了!!
    [版主回覆03/21/2013 04:47:37]haha~^^~~~~ 有D地方會專登賣野俾遊客餵嫁~真係唔知咁樣係咪害左D小動物><...

    回覆刪除
  16. 拉太被鳥兒搶了薯條,嚇壞你們吧!
    Kanis告訴豆丁更驚嚇的事吧!多年前Kanis初到溫哥華時,親戚帶我前往Stanley Park一遊,我竟在小食亭還沒有放回銀包之際,一個黑影飛過,手上的熱狗就被烏鴉偷去了。快而準!根本來不及驚慌~~哈哈...難忘的經驗!

    [Kanis回覆03/21/2013 10:19:38]呀!Sorry Sorry....應該係海鷗,但烏鴉都會偷食o架!佢地見慣人,一D都唔驚,而且快而準。我仲驚過佢...係呀!要在買過,但第二次就醒咗好多了!
    [版主回覆03/21/2013 04:49:36]下!!!!!!!烏鴉D叫聲都好恐怖嫁!仲會成日低飛!我真係好驚佢會食左我>< 咁咪要再買過囉?(好肉痛!冇左成日熱狗@@)

    回覆刪除
  17. 國家動物園@@!!!
    唔怪得之咁多兄弟飛晒埋黎=_=原來等你地開餐~距地(雀仔)開餐xDD
    拉太經過呢次經驗, 見到大鳥系湖邊都會驚~下一次擔既可能系自己xDDDD
    [版主回覆03/21/2013 04:51:51]我地冇去動物園呀!D雀響湖邊><
    我真係驚佢地擔埋我呀><!好驚好驚啊!
    謝謝CIRCLE喜歡豆丁圖啊^^~
    [Circle回覆03/19/2013 14:39:52]豆丁說得好呢!!! 看似是環境在欺負人,其實是人類先行一壞的一步(汗

    回覆刪除
  18. 你好~豆丁
    。小妮子。是做小手作的。
    有興趣可到我BLOG內看看。謝謝您!!
    http://blog.yahoo.com/LITTLEnizi/articles
    [小妮子回覆03/21/2013 14:38:44]會的
    [版主回覆03/21/2013 04:51:53]好呀~^^ 你有空也來探我吧~^^

    回覆刪除
  19. 最後那是龍蝦!! XDDD
    愈多人同食肆既地方, 動物就愈唔怕人~~~
    仲會搶佢地野食, 我去韓國都好多鴿, 你行埋去佢唔會走
    會睇你有冇野食XDDDD
    咁豆丁有冇去到national parkk? ^u^
    [版主回覆03/21/2013 04:58:17]冇去哂咁多個national parks,又冇去national zoo"" 太多好野睇,幾日睇唔哂啊>< Cora好叻呀!就是龍蝦~~~~~~~^^

    回覆刪除
  20. 都有聽聞那裏的鳥頗恐怖,有點像希冶閣的經典名著(鳥)
    [版主回覆03/21/2013 05:01:58]我們就是心有靈犀啊!我們的確想起The Birds了!所以更驚lor><

    回覆刪除
  21. 都是人類的錯!... 就好似香港金山郊野公園的馬騮一樣, 一見到有人拎住背心膠袋就會搶掠! 見到有車停低就會走埋去拎嘢食... 小雲最討厭就係呢啲人~
    或許未來真係會有一大群動物襲擊人類的一日~

    回覆刪除
  22. 拉太你畫的松鼠好得意^^

    回覆刪除
  23. Those birds reminded me of the Hong Kong monkeys! haha! I had a scary childhood memory of a monkey "robbing" my soymilk carton when I was a kid :( By the way, the first time I saw a squirrel in person I was so scared I thought it was a rat. How embarrassing! :P

    回覆刪除
  24. DC啲松鼠特別大膽架, 會走埋嚟問人攞嘢食.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...