2013年9月8日星期日

寫網誌的Google+用家不能忽略的用戶檔

有人說Google+像是另一個facebook,這個形容沒有錯~  Blogspot、Google+是Google開設的不同服務,大家可以選擇只使用Blogspot而不使用Google+的。

豆丁既然使用Google+,當然要好好利用它的用戶檔,使網誌更廣為人知吧~

首先,請移步至Google+版面(凡看見"Google+"就進入,就可以了):

進入Google+版面後,大家會看到自己的Google+分享。網主要留意:可以多分享自己的文章~^^ (網誌控制頁的"Google+"那裏,可以讓大家設定,張貼文章後顯示Google+分享訊息~)

大家的個人檔案都在"About"了。(找不到的"About",請按左欄的'Profile'~^^)

要更改資料,可以按「Edit」。

有網友說,未能網誌上未能顯示其他人的圖像,其實設定的地方就在"People"那裏。
>>> 相關文章:《Google+追蹤網誌。最新動態一目了然

開了"Edit",視窗上面有小圓點,可以連結到不同類別的編輯。要在「追蹤」那裏顯示別人的圖像,請選取下圖粉紅圈的項目。

溫馨提醒:
各位網主記得把自己的網誌地址加在「Links」那裏啊!


相關文章:
*《使用「Google+留言功能」須知
*《自訂Google+徽章
*《何時用Google+?何時用Blogger簡介?

26 則留言:

  1. 豆丁

    多謝你的資訊. @.@

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,Cirlce~ 裝修左個門口,係唔係唔認得我屋企?~

      刪除
  3. I did it. I am so happy that I can see you in here, please add me back. This is Tea Tea

    回覆刪除
  4. 我想請問點先可以把舊 post 出來,但唔係一齊出在同一日裏面,因為我一日 post 好多篇出來,不同時間出,但出到來就黏在一起,只有虛線分開,請指教?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你意思是在頁面分隔佢地?加框框OK嗎?

      刪除
  5. 豆丁,你好啊!我想請問如果我系blog友仔的blog上留言,之后blog友仔回復我,我點先會收到通知啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 請看《【留言】教學:留言通知?回應通知?檢視?設訊息?》^^
      http://seeddauding.blogspot.com/2013/09/blogspot-comments.html

      刪除
  6. 我想問下尼度有無好似YAHOO BLOG咁有得張D文章只係比朋友或親人睇咁架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇嫁,Blogspot只係提供全blog公開/私人化。不過佢地容許一人多blogs,私人文章可以放在另一個blog上~^^

      刪除
  7. 我便把私人文章儲在草稿箱裡...沒放佈出來.

    回覆刪除
  8. 係你里度真係學到好多野,多謝分享,不過最後條Link真係唔多識加?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜歡就好了^^
      眾多Edit小圓點裏有個"Links"(大概是右二吧)~ OK嗎?

      刪除
  9. 豆丁,你好..我想請問每次去探網友時,總是好難找到對方家的正問口,按了頭像仲未入到網誌留言那一頁.左找右找的..頭都大埋呀..究竟要怎樣設定至可以一按就去到呢? 是否要用追蹤功能呢樣至啱呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個是他們沒有做好用戶檔,不是你的問題呢~^^
      豆丁不肯定你想要什麼功能,或者你可以看看豆丁的:

      《Blogspot教學:「一鍵訂閱」功能》
      http://seeddauding.blogspot.com/2013/09/join-this-site.html

      《Google+追蹤網誌。最新動態一目了然》
      http://seeddauding.blogspot.com/2013/09/google-plus-people.html

      刪除
  10. 豆丁老師,
    我仲係唔係好明呀,第一步:請移步至Google+版面都去唔到,因為我的google+頁面都唔係咁嘅。
    另外,我在Google+嘅名同寫blog個名又唔一樣,若加了Google+追蹤者,就話Blogger簡介會被Google+的身分取代,所以唔敢加,究意應點樣搞個用戶檔,可以用Google+,又用番blog個名?
    希望老師不要嫌我蠢和煩,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 慕慕唔蠢,只係大家未習慣Google+功能姐~

      第一步個頁面係你按左網誌「設計」,就有喇~

      至於又用Google+,又用Blog名,我稍後教教大家吧^^

      刪除
    2. 先謝過老師,等你出blog. . .

      刪除
    3. 寫好了:《何時用Google+?何時用Blogger簡介?》
      http://seeddauding.blogspot.com/2013/09/blogger-profile-google-plus.html

      希望你喜歡~^^

      刪除
    4. 謝謝豆丁老師,給妳 10 x like!
      看了一次,仍是未消化得哂,會慢慢試吓跟住做!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...