2015年1月15日星期四

必要的年初進度評核

朋友去健身室鍛鍊,跟健身室職員談起來。

職員說:「每年一月一日,健身室的人特別多,
我們都要把額外的健身器材搬出來。可惜,
最多到了第九天,我們又得把器材再收起來。」




不經不覺,已經是一月中啦,大家還在為年初所訂的目標而努力嗎?

有一個專業攝影網站跟攝影新手這樣說:
「如果你想學成攝影,就必須每天都練習攝影。」

從前我們學走路、學寫字、學說話,還不就是每天都練習嗎?

我的新年目標已經訂好了,
並且,我要堅持,每次向前踏出一小步。
我相信,年終的時候,
當我回頭一望,我會為自己的很多小踏步而滿足~

各位,我們都要努力啊!加油~


如果你喜歡豆丁的文章,請「+1」、「like」或分享,以示支持和鼓勵~ 謝謝~^^

>>繼續閱讀《拉家逸記

>>你可能會喜歡以下的文章:
   *《不要新年願望
   *《201314魔力冊
   *《【心理測驗】我很努力去愛,但是他們還是感受不到......
   *《「家」的感覺:加拿大房子的基本室內設計
   *《公路

28 則留言:

  1. 年初一堆計劃,年尾,總是沒樣完成

    回覆刪除
    回覆
    1. 計劃唔駛多~最緊要自己可以努力完成,有成就感嘛^^

      刪除
  2. 健身的持久力不容易,我都是做吓!停吓!停吓!做吓!我是很典型的例子!

    回覆刪除
  3. 對呀! 健身室真係最反映到呢個情況!

    我個人無咩大志,從來都無做年度結算/定下新年大計,唯一希望就只有"世界和平"!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你的新年大計係食呢樣果樣~~~~~ :P

      刪除
  4. 回覆
    1. 新年冇目標唔緊要,人生有理想咪得囉~^^

      刪除
  5. 新年冇目標呀, 哈, 費事做唔到啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年冇目標唔緊要,人生有理想咪得囉~^^

      刪除
  6. 我連目標都冇set呢. kakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔駛新年目標,我見你生活好充實~~~~~

      刪除
  7. 沒錯,工多藝熟,練習是成功的一大重點.

    回覆刪除
  8. 無理由一月一日健身室的人特別多㗎,啲人喺前一晚大除夕玩到巔晒,第二日應該會大覺瞓 :p
    我都唔會訂立咩目標嚕,訂咗嘅做唔到,無訂嘅反而無啦啦做到,好多時係有心裁花花不開,無心插柳柳成陰 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢地好少朝早去做gym的,通常都係黃昏以後~

      唔需要一定係新年先有目標,平時自己想做一D小事情,就係小目標,都係一樣~~~

      刪除
  9. 回覆
    1. 看事情吧~ 不少blog友都有恆心、毅力呢~

      刪除
  10. 去年的目標雖然沒完全達到,但在2014以向著目標的方向前進 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒完全達到,即是有前進到啦~已經好好啊!繼續努力!^^~

      刪除
  11. 每次一小步,加加埋回頭一望,其實已經行了不短距離喇。

    回覆刪除
  12. 我嘅目標係要 keep fit , 希望今年做到呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 圓咕碌實做到!我支持你!!!!!!(我寫呢篇的時候想起你,但找不到你的blog,想不到你就來了~太好了!)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...