2012年12月7日星期五

非凡拍攝:現實倒影照


以下是一張未經修改的照片。

(相片來自Yodamanu的日記: http://yodamanu.tumblr.com/post/29043154183/barcelona-leica-m8



以上的照片是法國攝影師Manuel Plantin (又名Yodamanu)的作品。Yodamanu當時在巴塞隆拿的街上走,忽然看到狹窄街道上有一攤大水窪,陽光照射下,兩旁的建築打在水窪上,Yodamanu正想上前看清楚建築的倒影,圖中的男人碰巧經過,Yodamanu立刻拍下那個有趣的畫面。




































(相片來源:Yodamanu的網頁 http://yodamanu.tumblr.com/galerie

Yodamanu不喜歡將相片作大量後期加工,他迷戀拍攝時設計構圖。Yodamanu說,當拍攝這一系列例影照,眼睛初時並不習慣,甚至需要一、兩秒的時間去適應,但他只是覺得很好玩。他真的很想從這個特別的角度看世界。
(更多參考:http://www.mymodernmet.com/profiles/blogs/yodamanu-cinematic-reflections)


Yodamanu希望大家可以用另一個視角看世界,而且更小心地看清我們的現實世界
(更多參考:http://www.trendhunter.com/trends/yodamanu



17 則留言:

  1. 相片很有STYLE~~! 超讚~
    [版主回覆12/09/2012 11:03:24]係呀!!!!!!!好有STYLE!!!!!

    回覆刪除
  2. 好特別啊!! 睇落有D似畫
    [版主回覆12/09/2012 11:03:39]我都覺得好似畫呀!

    回覆刪除
  3. 我的名字叫悲傷2012年12月7日 下午9:24

    D相好靚
    [版主回覆12/09/2012 11:03:53]係呀~

    回覆刪除
  4. 又幻又真,睇左1,2張發覺原來要掉轉個頭睇~哈哈~
    [版主回覆12/09/2012 11:05:06]係呀!又幻又真~~ 佢調轉影,個構圖都咁好,真係好勁!

    回覆刪除
  5. 白月兔子_冰糖2012年12月8日 下午2:49

    好令ar!!!蒙蒙地又清清地~~!!!
    少少虛幻~又反映真實~~~
    [版主回覆12/09/2012 11:05:50]「少少虛幻~又反映真實~~~」係呀!!!!我都覺呀!!!!

    回覆刪除
  6. 好美麗呢 ^-^
    只要肯換個角度看世界, 便會有新發現呢!! :DD
    [版主回覆12/10/2012 07:19:35]是啊~

    回覆刪除
  7. 好少甘樣拍照
    [版主回覆12/10/2012 16:04:20]係呀,好特別!

    回覆刪除
  8. 影到好似幅畫咁
    [版主回覆12/10/2012 16:04:17]我都覺呀~~

    回覆刪除
  9. 恭喜豆丁上人氣!!
    [版主回覆12/13/2012 10:38:23]謝謝,Circle~

    回覆刪除
  10. 好有impressionism 油畫既效果呀~ 好有Monet feel!!
    [版主回覆12/17/2012 00:22:31]同意!

    回覆刪除
  11. 呢啲就叫做有藝術觸覺~
    佢影得好靚, 啲相好有美感,又特別!~
    [版主回覆12/17/2012 00:28:03]非常同意呀!

    回覆刪除
  12. 看不清是爆光相,看得清是藝術, 美絕
    [版主回覆12/17/2012 00:28:14]非常同意!

    回覆刪除
  13. 竟然反映得那麼清楚!
    [版主回覆12/18/2012 23:45:45]係囉!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...